|
今日咩日子呀?! 2008 年 1 月 20 日 星期日
天氣:  |
| 2008.1.20 |
|
今日同彤出MK XD
搭火車 好似起度講人壞話甘
哈哈哈...
同距傾傾下到左了
先去UA朗豪坊
套戲要到1535先有得睇
所以我地買左飛先..
再去影貼紙相
今次影左三套 痴的
有D令有D吾令喇
不過都好
影完貼紙相
去左旺中
距買左一件衫 我都買左一件衫
距果件好型仔啊 XD
差吾多時間.....
我地行返去朗豪坊果邊
買左D野食就睇戲了
未開場之前
D廣告笑死我地
愛X大 套戲都有D好好笑
哈哈
小肥起一個十分之吾岩既情況下唱祝壽歌 - -
其中一個好笑情節
不過差吾多結果既時候
就嚇到死死下
吾敢睇
___________________________________________________________
散場
去返旺中行多陣就返屋企喇
7點返到屋企
返到屋企 有一件吾系太想知既事
傷心囉 但系都無野好講...
呢件事只有茹茹知道
請茹茹吾好同人講
茹茹都吾好甘吾開心了=]
望茹茹手術成功 XD
我地會做好多野令你幸福
GOD BLESS YOU
好多人都會支持你的=]
|
|
出爐時間:2008-01-20 08:32 PM |
« | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 32 | 33 | 34 | ... | 143 | »
|
| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|