|
今日咩日子呀?! 2007 年 12 月 19 日 星期三
天氣:  |
| 2007.12.19 |
|
琴日吾知點解囉
開吾到個qooza- -
超無奈
所以琴曰就無打到啦
琴日都無乜野特別既事件值得一提架'''呵呵
講下今日啦
中文堂 一樣系甘 悶到爆 但系要起度作文呀
應該會合格呱
skip左c.e.同埋pth
maths 堂 啊sir無返,,,我同左彤坐
差吾多落堂既時候,,,
訓左一陣- -
then 就lunch啦....
skip了 lunch
hist. 悶到差d訓了
又系聽present 聽多幾堂都悶啦
hist 之後 就系我最最最最中意既英文啦
聽日要比lulu睇個講稿呀
超慘
都吾知死d乜野出黎啊
放左學 去左電腦室整個e-portfolio.
整到4.30 去學琵琶
練左一陣彈比miss 聽
6點中走人了
跟住去左食飯- -'''
____________________________________________________________
講完....
希望有個開心既x'mas 哈哈哈
|
|
出爐時間:2007-12-19 08:14 PM |
« | 46 | 47 | 48 | 49 | 50 | 51 | 52 | 53 | 54 | 55 | ... | 143 | »
|
| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|