pigbread : 個人主頁 - 相簿 - 訂閱  [ QOOZA - 論壇 - 登入 ]
 
愛•貓一族
我係愛貓一族,,
最愛貓貓//
我係愛媽一族,,
最愛媽媽//

媽媽,,我想對你說,,

我想養倉鼠呀∼!>v<"""
我想養貓貓呀∼!>v<"""
我 的 資 料

暱稱: 豬仔包
性別: 女
MORE...
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最 新 日 誌
兩個月冇寫日記喇~
上年既今日係last day...
畢業營既第2日 (2/6...
今日係畢業營一週年喔...
倒霉的一天呀∼
日 誌 分 類
全部 (15)
訪 客 留 言
最近三個月尚無任何留言
最 近 訪 客
最近沒有訪客
每 月 文 章
日 誌 訂 閱
尚未訂閱任何日誌
我 的 好 友
我 的 連 結
尚無任何連結
日 誌 統 計
文章總數: 15
留言總數: 8
今日人氣: 10
累積人氣: 493
RSS Feed
2006 年 5 月 7 日  星期日   晴天
好悶呀∼ 無奈

尋晚訓得巧巧哦∼ 一覺訓天光,,,好舒服~~!!

你地尋晚訓得巧5巧哦?

我8:45AM就起身喇! 早睡早起精神好嘛∼!/\/\

早餐超難食呀!

之後開電腦上網,,,玩我最like既game,,,勁好玩!!

玩到11:30AM先...........

尋晚出街食飯之前係JUSCO撞番小學個副校長,,,

佢好nice,,但係對學生既要求就好嚴格,,,

佢仲帶埋佢個仔仔黎,,,好cute哦∼>v<"""


分類: 未分類
 [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]




訪客留言 (返回 pigbread 的日誌)


骨•天王星 於 2006-05-08 09:17 AM 發表:
你要多多休息呀,
 
你係咪肥屎感染到?
 
要快 d 好番or~~~~~(一杯ar Q 強力咳水)
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



卓詩.淚言 於 2006-05-07 04:45 PM 發表:
我尋晚訓得好好!
乜你咁長起身嫁!
我通常十二點幾先起嫁!
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

 
今朝我8:45AM就起身,,,
訓唔著就起身,,
係我做人既原則!
 
(除了middle-night外,,If真係訓唔著,,,
 等我小個便先,,,小完便就訓得著嫁喇∼!)
Posted at 2006-05-07 08:09 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]