pigbread : 個人主頁 - 相簿 - 訂閱  [ QOOZA - 論壇 - 登入 ]
 
愛•貓一族
我係愛貓一族,,
最愛貓貓//
我係愛媽一族,,
最愛媽媽//

媽媽,,我想對你說,,

我想養倉鼠呀∼!>v<"""
我想養貓貓呀∼!>v<"""
我 的 資 料

暱稱: 豬仔包
性別: 女
MORE...
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最 新 日 誌
兩個月冇寫日記喇~
上年既今日係last day...
畢業營既第2日 (2/6...
今日係畢業營一週年喔...
倒霉的一天呀∼
日 誌 分 類
全部 (15)
訪 客 留 言
最近三個月尚無任何留言
最 近 訪 客
最近沒有訪客
每 月 文 章
日 誌 訂 閱
尚未訂閱任何日誌
我 的 好 友
我 的 連 結
尚無任何連結
日 誌 統 計
文章總數: 15
留言總數: 8
今日人氣: 12
累積人氣: 508
RSS Feed
2006 年 5 月 12 日  星期五   陰天
呵呵! 疑惑

   呵呵呵! 尋晚我發夢見到我個偶像-鄭伊健,,,勁開心!     唔只佢一個,,,仲有古巨基,,同Ekin好襯既林嘉欣,,明道,,同埋陳喬恩 tim~/// 

       個夢勁低能,,,我只係記得咁多.........

      我係地鐵車箱裡面,,,見到Ekin同林嘉欣喎,,,欣見到我望住佢地兩個,,,就好nice咁問我:

    「小朋友,,想唔想同我地影相呀?」

    「嗯.......」

    「伊健,,,你幫我喳機呀!」之後Ekin就幫我同欣影相,,,其實我個心想同Ekin影相 = =

     影完相之後,,,佢地就落車(坑口站),,,咁啱得咁翹我住係果度...........

     跟住時空轉移,,, 去左游泳池.........

                                                                                                     (待續)

 

         遲D再話你知~~  ;)

 


分類: 未分類
 [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]




訪客留言 (返回 pigbread 的日誌)


Lingmay 於 2006-05-13 09:29 AM 發表:
hi!!我牛言啦!!係我個板牛言啦!!
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

我都牛左言喇∼有冇把我加入好友呀∼?
 
Posted at 2006-05-13 09:38 AM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



X 於 2006-05-12 11:12 PM 發表:
我既xanga:www.xanga.com/x_kiner
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]