|
2006 年 12 月 25 日 星期一 標題:聖誕節 ............................聖誕............................
邊個唔like既.......心照啦............以後唔撚洗講野....明哂...好野
有D唔開心既野係發生左.....不過好彩都有出去^^
12月25日 janice生日@@係度講多聲""生日快樂""
>>>>>聖誕快樂<<<<<
刊登時間︰2006-12-25 02:33 AM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
2006 年 12 月 15 日 星期五 標題:感覺! 感覺回來時.有點兒不捨得。 刊登時間︰2006-12-15 09:46 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
2006 年 12 月 7 日 星期四 標題:生日!!  生日無去到玩......同下幾個fd食下飯!!
今年生日都過得唔錯呀^^其實有人講聲"生日快樂"我以經好開心嫁拿
我諗今次生日.....係最多人同我講"生日快樂"......
咁就18歲了~_~黎緊既日字係我最驚....
係呢度...好多謝咁多位..我真係好開心^^ 刊登時間︰2006-12-14 10:48 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
2006 年 12 月 5 日 星期二 標題:蒙蔽? 呢個世界有好多人都會比一剎那既開心..已蒙蔽左自己既理智..
令到自己睇唔到好多野..到最後當佢趺倒..佢就先會識得咩叫做痛?
人唔趺倒..點會識得企反起身!!有得佢去感受下呢個世界係點!!
所以我唔會再講咁多野...就算講左出黎?佢只會話"明"
(知)同埋(明)係兩回事黎囉..佢根本就唔(明)..佢只係(知)..
刊登時間︰2006-12-05 11:56 PM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
2006 年 11 月 30 日 星期四 標題:2006-11-30 誰有級數?誰有資格?心中只得一個人。 刊登時間︰2006-11-30 02:18 AM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
« | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | » |