Cursor by www.Soup-Faerie.Com
2008 年 11 月 23 日  星期日   晴天


生日快樂 分類: 未分類

 

太耐都冇打過XG...

最近,冇心情理全何事呀...

好5開心呀~=.=

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

今日係呀哥的生日【湯圓】

要同佢講【生日快樂】

佢同翠儀好番啦~

好開心呀...

翠儀...你要好好珍惜呀...

【如果世上沒傻瓜~談戀愛像會談吧】

P.S你地要好好珍惜對方呀!

 






訪客留言 (返回 pikyee 的日誌)


rainie 於 2008-12-28 04:43 PM 發表:
HIHI peggy !!!!!!!哩個聖誕節過得開5開心呀???????????
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]