2008 年 11 月 23 日 星期日  |
| 生日快樂 |
分類: 未分類 |
太耐都冇打過XG...
最近,冇心情理全何事呀...
好5開心呀~=.=
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
今日係呀哥的生日【湯圓】
要同佢講【生日快樂】
佢同翠儀好番啦~
好開心呀...
翠儀...你要好好珍惜呀...
【如果世上沒傻瓜~談戀愛像會談吧】
P.S你地要好好珍惜對方呀!
|
|
|
rainie 於 2008-12-28 04:43 PM 發表:
HIHI peggy !!!!!!!哩個聖誕節過得開5開心呀???????????
|
|