Cursor by www.Soup-Faerie.Com
2010 年 7 月 28 日  星期三   晴天


返工啦~... 分類: 未分類

返左工已經有一個月啦~

係返工的日子..真係好開心呀~可以認識好多同事...

但回想起..在學校的日子真是好幸福哦~

返工真係好累好累~好眼訓><

我要多謝我五年來一直係我身邊支持我的人...

就係我一班經常會吵架..但在最吾開心的時候..陪住我的知己..

只有你地呀~

我真的很多謝我寶貝...cy..ky....羊咩等....多謝你地比咁多咁開心的回憶比我

我地永遠都係好好好好的朋友

友共情..不變






訪客留言 (返回 pikyee 的日誌)


Queen_baby 於 2010-07-29 12:52 PM 發表:
[ 留給網主的俏俏話 ]
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

[ 網主留給俏俏話的回覆 ]
Posted at 2010-07-30 09:13 AM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



yung08113 於 2010-07-28 12:36 PM 發表:
[ 留給網主的俏俏話 ]
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]