Cursor by www.Soup-Faerie.Com
2008 年 5 月 26 日  星期一   晴天


2008-05-26 分類: 未分類

唉...好可憐呀...

為左一個新的女..竟然比人停消閒...無奈..

呀哥!我真是好好好好好愛你呀...

為左你,我可以放棄羅少?

我真是可以放低佢呀...

因為我真是很愛你呀...

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

羅少

對不起!我只可以講sorry!

可能我已經不再愛你...

因為我知道我最重視的人是誰?

但佢5係你呀...係呀哥

sorry!是我錯了!1314886

呀哥!我愛你






訪客留言 (返回 pikyee 的日誌)


chuiyee1992 於 2008-05-27 07:12 PM 發表:
佢唔值你的愛
全心全意去愛呀哥~
於有一日佢會受到架!!!
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]