近排.要統測...所以好忙好唔得閒..
另外...我地家政又要考試...煮野食...好驚~~
不過好彩都冇咩事發生....
數學...英文...通識..同科學都派左試卷...還算ok啦!
不過IS又真係差左D...
統測完左之後...又返番去以前果D日子啦!
唔知遲D仲要唔要再排隊呢?
好唔想啊!以前初初都好唔慣...好介意人地既眼光...
但在不知不覺間已經開始有點習慣了
不過始終都唔想返番去以前D日子啊!
其實我地看似好友好....但其實各人的心裡究竟係點諗的呢?
真是不知道..不清楚...!
心裡充滿著好多的問號!
|