今日一早去觀塘,,,
諗住同華華,,,靜靜跑步..
點知因小小問題,,
就冇去到,,
反而去左踩單車
本來都幾好架...
但踩到中途冇啦啦抄車
超痛丫
兩個手仔同波羅蓋都...唉
返學果時你地就見都的啦
依家行路返學都有問題
之後我地就由大圍踩單車踩到大埔
之後華華要學琴
我本來想跟她走
但他又係咁話唔好果d啦
令我覺得走左好似好衰咁
咪在大埔踩去大尾篤
老鼠話大尾篤的風景怡人,,話個海令喎=v=""
點知我超辛苦去到...
一d都唔覺令=^="
之後再由大尾篤踩番去大圍,,,傻架,,,
超累丫...
d男仔又向前衝,,,,得老鼠有人性,,間唔中走過來陪我@0@
我又慢喎____有一段唔見左佢地,,我超怕T^T"
之後8點幾先返到屋企,,
俾人話=V=""
至衰都係他啦
叫我唔好走
搞到我ONE WEEK唔可以出街T^T""
PS::::::唔好再叫我去踩單車=C="
|