| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2008 年 2 月 5 日 星期二  |
| 唉@@ |
|
今日番工蛇仔俾左報紙我睇,,勁搞笑丫...
唉...收支票收到我好火丫..
明明我排左隊,,到我用個陣時,,
我後面d客嘈我,,之後個職員叫我唔好收住..
俾d客用左先..咁我好無奈俾佢地用=.=
收完之後番去交野,,我第一句說話就係爆粗,,
過左一陣同大佬去食麥記,,
食完行ifc,,4點開始做野....
做到我死死下,,最衰大佬囉-﹏-
6點死番去交野,,之後去上面收d野,,
等左好耐先有人黎我,,收完落番去搵佢地,,
頂...尖傑玩野咩....
7點放工,,同阿明去銅鑼灣行花市,,勁多人囉..
佢送左電話繩俾我丫=3=
行到9點幾,,之後去食味千拉麵,,好味丫,,
食完之後番屋企..



|
| 發表時間:2008-02-06 12:46 AM [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
|
freundschaft 於 2008-02-06 12:47 AM 發表:
一個新的論壇:http://freundschaft.freebbs.hk/index.php 希望你可以幫下手 入去支持下 我地會盡心盡意咁為你帶來精彩既論壇 希望你可以支持下 詳情請查看以下網址 http://freundschaft.freebbs.hk/announcement.php?id=1#1 http://freundschaft.freebbs.hk/thread-18-1-1.html
|
|