哎丫...唔記得左打..琴晚行花市個陣時見到Steven丫,,
咁佢查住枝咪,,都幾大聲講野,,
阿明拖住我行左前面,,佢講野啦,,好似叫人捐錢,,
我以為佢同其他人講野,,咁我望住佢,,佢話你男朋友唔采你,,
呢一句我就知,,佢係同緊我講野架....
搞到我唔知點咁=﹏="阿明仲唔知佢話緊我地囉...
諗番起都想笑丫...XD"""
今日番工...同蛇仔傾計..之後計續做野,,
係炮台山行商場,,入左一間店,,咁睇下有冇Elmo公仔買啦,,
采頭冇諗住買架,,佢萬同我傾計,,話係唔係買禮物送俾人-,-
但係我係個間野睇左好耐,,點都要買一件野走先得既..
之後買左一隻Elmo公仔$66咋-V-
做晒野番去交野,,見到J臣丫....
佢蝦我丫...大佬都唔幫我..頂..
之後去大家樂食野,,過左一陣阿明番黎,,
佢買左野食俾我-3-
唔錯..都幾好食...
4點開始做野,,去搭MTR,,到金鐘落車,,
頂...D人勁仆街呀,,我地都未落車,,你地上咩車呀..
個陣時勁想搵人打呀......
做晒野死番去交野,,放工之後番屋企食飯..

|