ping
暱稱: 牙冰
性別: 女
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
星期六..
. . .
好累呀....
星期6....
-口-
文章分類
全部 (1340)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 1340
留言總數: 267
今日人氣: 6
累積人氣: 35012
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2008 年 2 月 6 日  星期三   晴天


哎呀=V=  

哎丫...唔記得左打..琴晚行花市個陣時見到Steven丫,,

咁佢查住枝咪,,都幾大聲講野,,

阿明拖住我行左前面,,佢講野啦,,好似叫人捐錢,,

我以為佢同其他人講野,,咁我望住佢,,佢話你男朋友唔采你,,

呢一句我就知,,佢係同緊我講野架....

搞到我唔知點咁=﹏="阿明仲唔知佢話緊我地囉...

諗番起都想笑丫...XD"""

今日番工...同蛇仔傾計..之後計續做野,,

係炮台山行商場,,入左一間店,,咁睇下有冇Elmo公仔買啦,,

采頭冇諗住買架,,佢萬同我傾計,,話係唔係買禮物送俾人-,-

但係我係個間野睇左好耐,,點都要買一件野走先得既..

之後買左一隻Elmo公仔$66咋-V-

做晒野番去交野,,見到J臣丫....

佢蝦我丫...大佬都唔幫我..頂..

之後去大家樂食野,,過左一陣阿明番黎,,

佢買左野食俾我-3-

唔錯..都幾好食...

4點開始做野,,去搭MTR,,到金鐘落車,,

頂...D人勁仆街呀,,我地都未落車,,你地上咩車呀..

個陣時勁想搵人打呀......

做晒野死番去交野,,放工之後番屋企食飯..

發表時間:2008-02-06 11:50 PM  [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]





訪客留言 (返回 ping 的日誌)

訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]