| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2008 年 2 月 9 日 星期六  |
| 初3 |
|
今日出去天手圍拜年....
9點起身,,我同大佬搞左成個鐘先出門口,,
搭mtr去到美孚,,之後搭巴士,,
到左之後去酒樓搵舅父,,過左一陣舅母同2個表弟黎左,,
都好耐冇過佢地啦....
8個人都食左$448丫...因為我幫老媽子俾錢囉""
俾完錢,,之後諗住去夾糖啦...
點知...老媽子叫我走丫....灰.../__\
之後去舅父屋企坐,,坐到3點幾走...
番到去行左一陣商場..之後就番屋企...
唉...仲以為佢會聽日黎我屋企拜年tim..
佢話後日先黎喎..都唔知係唔係既-口-
|
| 發表時間:2008-02-09 11:09 PM [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
|
cM f0r y0u=] 路過滴.....' !!! 鼠年快樂!!喔..
|
網主回覆
thx.....
鼠年快樂呀"" Posted at 2008-02-11 12:22 AM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|