|
|
2008 年 9 月 5 日 星期五  |
| 意外的驚喜?! |
分類: 未分類 |
今日上完堂之後,
返到classroom我見到我果位個櫃筒有部電話!
當然,部電話唔係我。
我同男班長佢地商量之後放左係教師桌櫃筒,
點知lunch返黎之後,
部電話竟然唔見了!!!
|
| 發表時間:2008-09-05 06:25 PM [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
|
cc1997 於 2008-09-06 04:13 PM 發表:
會唔會係部電話個主人Pack it?
|
網主回覆
應該唔會,
因為我地係最後離開。
離開之後仲鎖埋門,
而且知道呢件事gE人得幾個。
之後我同男班長講唔見左,
佢話佢拎返比物主,但是......
佢同我一齊離開,
而且電話係我地一齊擺,
之後一齊走。
佢無時間咁做,
我懷疑佢知道邊個拎走。 Posted at 2008-09-07 08:34 AM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|