°[[__.''如果你想我哭.,*憑恐嚇就能夠'']]
pingniki
暱稱: ''[__細月=]×°
最新文章
嘔死~o~'''' 好...
壽星仔''''' 麟b ...
今天預祝佛誕=]
在思雅家攪攪...>&...
今天無聊唷...=.=''...
2007 年 5 月 19 日  星期六   晴天


今日實在好攰呀><'' 分類: 未分類

今日好叻女xD,,8點幾就起左身...刷牙洗臉..開電腦玩X]...10點幾果陣就同阿媽,,阿哥,,細佬去食麥記...Xd

11點零就by小巴返沙田...係車到聽歌歌..上到屋企阿爸唔響到...之後就同sum怡妹豬b去曾大屋睇波lu~x]

去到有勁多人捧場...但最後敗北.....輸左12碼比人=u=",,雖然拎唔到冠軍,,但係都有個亞軍^v^''

訓話果陣...果個乜乜陳sir走黎問東問西-口-''又問我入5入馬松深讀書...-,-我話張深哥擺左去第3自願..

我同佢'打排球...玩玩下同我講放學4點之後可以入去馬松搵佢...1c班主任-.-臨走仲要同我握手...

1點幾2點同sum怡妹b細佬果d出沙田買野...than買唔成出左mk買..=v=''到夜晚7點9先番沙田...

晚上好攰...sum怡上左我屋企過夜...>.-''開心極了^^

 






訪客留言 (返回 pingniki 的日誌)


人 於 2007-05-21 03:59 PM 發表:
你係讀咩學校???
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]