|
|
老公 於 2013-03-13 10:54 PM 發表:
今日我好努力去做哂我D工作,着哂turbo去做,因為係老婆既媽媽生日,一定要去同老婆一齊慶祝妳媽媽生日 但係由中午打電話到四點先揾到妳,擔心死我,幾怕通知5到妳我可以來同妳媽媽慶祝 一收工就過來,一到就祝伯母生日快樂,之後行一陣,見伯母睇啱電話売,就送比佢做生日禮物 跟住一齊食嘢,邊傾邊食,感覺好好,大家都好開心^o^好嘢~~~~~哈哈 之後同妳送佢地搭車,再同妳漫步送妳返家,談一陣心心, 之後見妳攰又要趕住返去切蛋糕,雖然5捨得,但係5想老婆辛苦同咁趕,就送妳回家,一個goodbye kiss就看住妳走 值至見5到妳我自己先走,跟住边傾電話边行......老婆平安到步,放心哂
老婆,我想妳想得好苦,每日要聽到妳把聲至安心,聽不到就心掛掛,妳叫一句'老公'好好聽好舒服 老婆我好好愛妳~~~~~啜啜
|