


|
去左EMILY屋企~~~ |
| 2006 年 4 月 14 日 星期五 | ![]() |
TODAY..我去左EMILY屋企/.都幾好玩..大家都傾左好多野囉~~ 大家都好傾得埋囉~~~ 哈哈~~~ 大家 都唔LIKE 我D FD & 佢D FD 囉~~ 哈哈~~~ 我明天就去LIBRARY~~ EMILY 都可能去呀~. 可能佢去呀SANDRA O個到LE~~~話去CITY 喎~~~ duno if she is comnig or not~ but ihav a great day today! |
| [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
« | 114 | 115 | 116 | 117 | 118 | 119 | 120 | 121 | 122 | 123 | ... | 356 | » |