今日,,,都好似平時咁!!返學等放學><"
不過今日發生左好多事------
平時喺早會完左之後,,我地會交功課!點知今日....係任校最遲果班交囉!!=.=''
無計啦....鬼叫我地比人批評交功課果陣嘈咩!!唉,,,,,''
到左上電腦堂果陣''勁驚囉!/\/]
個廖sir勁惡囉!!嚇都嚇死喇~~全班狂咁比佢鬧!''好彩無鬧我咋~唔係,,我一定喊><"]
之後,,我地就放lunch啦''
同班fd係到玩囉!!勁低B喔''嘻.....
仲以為跟住落黎會無乜事發生架啦~點知,,,,,,又有!!
上英文堂果陣,,,個校長無啦啦入左我地班~仲鬧個男同學tim''
勁慘囉佢,,,無做錯野''又要俾校長鬧!!而且仲要留堂!!唉.....可憐-___-''
唉...今日真係發生左好多事耶''
唔知聽日會點呢??嘻.......
|