好友名單
我的連結
今個月有好多離離合合GA場景哦∼∼
拖鞋返黎
李旨返黎
范桶返黎
JANSON返黎
VIVIAN返黎
但是妖人要走∼∼
一走就可能下年先返~~
VIVIAN返黎
令我諗起MATTHEW0.0
佢完全失左蹤唔知返左黎未~~
MSN又唔見佢ON WOR~~
唉~~有小小掛住佢TIM,家健都掛住佢,但是忠愿就好似冇咩咁
期待6月8日的來臨~~^.^~~
真係好期待啊....
唔知果日D水質好唔好LA~~
希望佢清LA~~
多謝布歐UNCLE請我去潛水....
係我史上收到最好的禮物...>.<
HAPPY都難以形容總之就HAPPY~~