考eng speaking仲有1日咋..考埋佢,就完喇!
要加油先得!但都係驚驚地!哈..
考中文果次已經死得好慘!希望今次既eng放一條生路黎行下!plz=]
跟住我都plan好唒..總之玩埋今個月就搵工la..
要盡情去玩..
同mandy佢地打麻雀..輸得好慘!都唔知有無輸左三十幾蚊!
但前日比我羸番廿幾蚊!哈..正!連續三局自摸,攞正花!good!!哈..
果次真係好運!!
過埋14號..先係真正既放假(自己放自己假)哈..
下星期去打波,去ah v度玩,去chi打麻雀,wif仲仔睇戲..
再下星期可以表妹度..哈=]
諗起都興奮..唔洗再諗ce!!
你地都差唔多考唒lu..但你地好快知道成績..我就有排=]
哈..要享受下自己過緊既日子先得!
如果唔係..將來想玩都可能無時間玩--'
|