| «‹ November 2015 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | | 29 | 30 | |
|
| |
分類: {♥}假日日誌` |
祝那個不當我是朋友的小學同學說聲生日快樂!
今朝1o點幾起左身..
一起身見到丫爸起度睇世界杯,,
之後食左個包+奶做早餐`
不久丫爸出左街,,
家姐去左camp,,
屋企得返我一個,,
玩模擬市民3 =3`
4點幾丫媽放工返黎,,
買左個m記餐返黎食..
我食左d薯條+汽水,,
之後就睇電視;;
8點幾,,睇''荃家福6受`''
9點有兩個sell屎上左黎sell吸塵機,,
dell到11點幾先走..
最終都係冇買果部吸塵機..
之後去訓教 x_x
愛上您不需要理由
您到底懂不懂
可是懷念 ;竟比失去
還要更難受
|
發表時間:2010-07-04 12:15 AM [ 訪客留言(4) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] Comm3nT pLz ~` |
| |
分類: {♥}考試日子` |
今日28 - 32 度 {熱死人} .v.
今日七點起身,,
起身開電腦煲劇*▽*
食石板街蛋糕做早餐 :p
八點九出門口返學,,
行到去火車站見到marry牙(鍾x蘭)`
今日第一科考電腦`
第二科考英文聆聽(聽到訓左x___x)
放學winG yan黎我屋企
買左兩盒朱古力奶上屋企飲-(oo)-
之後同家姐整五香肉丁米食,,
俾左舊肉winG yan食 :p
三點三winG yan走左,,
我訓教訓到六點半{丫媽打黎嘈醒我}
整返熱個pizzA食 =p
八點半食飯,,
睇完《談情說案》就沖涼,,
沖完吹頭,,
煲劇,,之後訓教*(00)*
仲差科學未考咋≧∩≦
繼續加油 ;pppp`'
愛上您不需要理由
您到底懂不懂
可是懷念 ;竟比失去
還要更難受
|
發表時間:2010-06-19 12:38 AM [ 訪客留言(11) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] Comm3nT pLz ~` |
« | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | ... | 52 | »
|