今日我好努力咁留起school度...”
becase 楊miss幫我地補EPA>v<”
呵呵呵呵...唔駛比暴龍個廢西教我地\./
暴龍都廢..上堂又唔教書..做本workbook都做成堂!
教條毛咩=.=”?
好彩班主任miss楊”佢幫我地補一補姐..呵呵呵呵呵”
聽日都要補多次∼!之後果幾日仲補埋I.s呀>w<”
正呀><”加油努力唷/.\”之後補完出到班房見到琪琪..
仲以為佢地走左tim..原來毛毛補緊maths..”
我都去聽下咁啦..聽日我就會正式咁加入個補習班架啦””
100%加油!
今日電腦堂交網頁<frontpage><..串錯唔關我樹=.=”
40分滿分∼!我有37...呵呵呵呵呵呵...”
今日lunch去椰林閣eat”琪琪拍桌子搞到杯water倒瀉左”
毛毛大叫”搞到3個waiter仆都仆唔切咁仆過黎幫毛毛抹桌子=.=”
超爆失禮....
”””我地>>蚊仔.波波.蔡頭.琪琪.仲有我都冇眼看佢的叫聲=.=”
哈哈哈哈....””
返到黎我細舅父又話要D咩鬼eˍmail acc”我咪開電腦正個新既比佢囉”
如果唔係.唔通我真係比我果個佢咩??”
so我先至有機會打到日記仔唷>.<v”
我換左個midi啦!!正爆啦-,-”唷呵呵呵呵呵>>>>>>
|