起左身...
好悶....好悶...”
之後同個妹起home睇戲∼
真係悶死><”
then>>我起電腦度打麻雀...”
一日就咁就過左啦...”
悶悶悶悶悶悶悶悶!!!!!!!!”
e排我都上唔到我個日記丫..
2日啦∼加埋今日3日啦..
e加我起收收屋企先打到咋....
真係要thx佢啦!!好打攪佢><過e唔去tim=.=”
幾日冇打過日記都唔得lu...