唉,真系好鬼死煩呀.我本圖書唔見左,搞到我要賠錢.
弊在本書系我見都未見過,睇都未睇過,還書都唔系經我手.
本書lily晨早就還左,但系無還書紀録.我真系好唔满意學校圖書管
理員D工作表現,還左既又話未還.已經唔系第一次系咁,我同考鳳
都試過好多次.每次還左D書,距地又話無還,而次次都系個書架度
搵翻出黎,系好離譜.
我依家最希望既系系星期四之前快D可以搵翻本書,神啊,就求您
幫幫我呢個咁無辜既人啦!