今個星期日要見少芬,今次真正既挑戰同考驗真系黎喇!
唔知有D咩野事呢,應該有兩件.
一系關於見証,另一件就系G12.
不過無論點都好,兩件都系好事.
仲有10幾日就要考試,唔系好想溫書tim,點算好呀.