幾日都無寫日記lu,無計,今個星期太忙喇.日日都系度做報告.
呢幾晚都好想早D訓,但系晚晚趕報告趕到12點,搞到我好疲乏.
唉,下星期二就考試,我書都未溫到都唔知點算好.
再加上都無乜心機溫.
聽日又有MT喇,好野.不過好有可能聽日MT系今個學期既最後一次.
都好希望我今次可以考好D啦,3A班既同學要努力喇,教會既弟兄姊妹,你地都要努力
啊!