尋晚失眠無訓到覺,搞到今日好疲乏.
今日MT好搞笑啊,今日系阿誠帶 .
玩果個游戲仲搞笑,我地個個D反應都幾慢.
我,考鳳,阿彩,阿誠,波子系度狂笑.哈哈.
講翻正題,今個星期六日我都要interview.
阿彩同考鳳就系security guards,而我就系G12.
有D緊張同驚驚地添.
唔知當我成為一位領袖之後會系點既呢?
求神帶領,保守!