今日點二去左生命書房interview,有D緊張.
今日系IN少芬家牧,今日既少芬同平時既少芬好唔同.
今日比較嚴肅.搞到我好緊張.我以為系單獨見距添,原來唔系.
少芬問左好多關於點解要做G12,同埋傳福音既情況等等問題.
IN左大概10分鐘就走得,我翻到屋企之後系度諗,我入唔入到呢?
後尾我都唔多諗,都系交翻俾神.
聽日好似仲要IN多次,今次系IN阿Ling區長.
求神帶領!