今日翻教會好開心啊,系敬拜既里邊我覺得聖靈充满我.
我突然見到神俾我既異象,就系距要我將福音傳到我既故鄉,並且要我系我既故鄉建
立基督教既學校.我之前從來都未諗過呢樣野,但系今日神就系要向我顯明距既計劃.
我一定會為我未來既基督教學校而努力.
今日完左教會之後就詩班,練到一點八就走得.後尾就去左書房溫書,允平幫我同婷婷
溫數學.唉,一提起數學都驚.由細到大最驚就系數學.
我諗允平都算有耐性架喇,唔明講到我明為止.仲用好多種方法去講解俾我聽.
真系要多謝你咁有耐性去教我呢個數學白癡呀.