今日考家政,普通話同中史.
今日既感覺都系唔錯.中史都考得好好.除左聯俄容共未背之外,其它都OK.
好彩我都仲有少少聯俄容共既記憶,所以都可以老作.
今日都系同琴日一樣,去左書房溫書.不過好快就翻屋企.
今晚好忙,要打好多個電話.不過今晚既責任終於都完喇.舒服晒.