點解搵齊人傾project係一件咁難ge事, 開始上課已一個月, 我不求約出黎見面傾, 只係msn傾,點解都可以次次放飛機, 約4次,4次都唔齊人,有時仲1個人都無, 人地組組都set好曬題目,有d仲開始搵資料, 我地就連做咩範疇都未諗好, 時間愈來愈少,好驚唔夠時間做, 點解d人可以咁不負責任,份project佢地都有份, 但係就次次唔出現,到底d人想點嫁, 希望呢個星期定到題啦 子豐太郎,生日快樂 估唔到今日會撞到你