今日終於定到中文project個範疇:香港小食, 希望可以快d傾到個題目,比其他組已落後左好多, 電腦堂竟然上堂釣魚,真失策, 好彩只係miss左少少唔太重要ge野, 上youtube見到itable段宣傳片,真係好正, 比ipad還要過癮, 好想試玩下 聽日循中陸運會應該會番去玩下, 希望唔好又比d小學風紀鬧,年年都比d小學生鬧=[