個半月的假期開始了, 考試也同時來了, 琴日考英文,勁簡單,考2個鐘訓左1個鐘,下一科星期五先考, 今日訓左好多個鐘,搞到晚上勁精神, 由琴晚1點半訓到今日黃昏6點....
成日都無溫到書,聽日要早d起身溫番書,
msn無啦啦比人封左帳號,都唔知咩事,
send信去客服又唔理我,
都唔知幾時先開得番,