悠長的SEM假終於完了, 明天又開始上學了, 第一日就要番8點半, 咁耐無早起,好驚起唔到身, 今晚要早D訓, 下個假要到新年先放4日,
希望20號ADD/DROP成功, 寧讀CHEM都唔讀BIO 依家個時間表好唔理想,我一定要轉到