琴日bbq完,今日一起身就勁頭暈, 走去探熱,原來發燒, 原本要番8點半, 最後走番上床訓唔番學, 下午無咁頭暈,去左睇醫生, 原來中左豬流感, 好彩無去子雋到打機, 醫生比左2日假紙我, 聽日都應該唔番學, 癈事傳染比人(其實未做功課)