|
你日上電腦堂..*係咁同朱仔傾計..XD"XD"..^^"∼v
教正網頁..*我地睇筆記..*仲明過聽亞sir教..>w<”
中文堂冇聊...*ENg堂抽10個人背書..好彩冇我份..嘰嘰..
思源真慘佢要背...XDXD" 林佩仲要係第1個背TiM..*笑死我
LuNch終於有得打鼓喇..>w<” 正抖....
第7堂..*EpA..*中史小測...屎..勁多人唔識做...
最尾堂..MuSiC..睇片..幾攪笑...〔大笑中..*〕
放學去了新都一轉..一路行一路同亞珺玩...真係笑死我...*
之後去麥記...食完野..閃水....搭車去尖咀買童軍既野..*
琪琪陪我等車..^^"ThX..>3<”
買完就返家了....∼
--------------------------------------
今日的突別事.....就是.........................
我好窮...錢包進入左旱災地點..**
THE END

|