|
21/3
中文EXAM...作文係有史已黎..作得最多野..知道自己作緊咩既一篇文..^^"~V
BUT合唔合格都仲係未知 知數..
22/3
MATHS...完全唔識..好難囉...- -"~!
23/3
考EPA..作左勁多野落去...^^"~V最HAPI係放11:00A.M
BUT2點返黎考ORAL..放左學..食飛碟個到未開門..就去左反抖城到玩ON9野..
之後夠鐘開門..我地就去食飛碟LU..^^"食完就係新都周圍行..^^"~V
THEN就考ORAL..都OK宜喇..考完去左慧安行再返SCHOOL坐..
夠鐘考試就上去LU..第一PART個人...係李智良考..我既問題就係..::
如果你遇到外星人..你會送咩俾佢..令佢認識人類..??
唉...講左1MIN都唔夠就冇野講..唉...一定唔合格...之後小組討論..同朱仔..林映..琪琪
一組...^^"問題係:如果你生命得返24小時..你會做DD咩呢...??
哈..我地有8MIN..THEN我地講到去以係街市咁..勁多野傾...哈..
後未問返MISS我地講成點..MISS話好嘈..-U-..嘰嘰..
考完中文ORAL就上左細K屋企玩..
24/3
考化學AND生物...又係唔識...
THE END

|