|

|
|
::●-.,,.今日去左海洋公園))::
-----------------------------♥ |
|
今日我地返到學校~就要去海洋公園~
本身我地唔想去ga~但不過最後都有去到~
其他人就著便服~我同思琴就著左校服~
去到之後等左好奈~先有得入去~
嘩~入到去玩~我地去左兒童王國~
琪琪~亞羚~&一個f.1女仔玩左勁仔佬既跳樓機~
之後我都又玩火車~好白痴丫~
再去左咩亞馬遜森林~再入左3d咩咩森林~
初時都幾驚ga~但最後都唔係好驚姐~
入面會播d聲出黎嚇人ga~後未我地玩完~
又去左搵亞sir佢地~
我地就去左搭覽車lu~超好玩囉~
2d個班kai子~係我地後面個班~
勁kai白痴囉佢地~勁係到串亞羚~
後未我地個覽車經過見到個d人係到同我地hi喎~
haha~咁二羚咪又見到人就hi~傻傻地ga~
之後我地去左海洋館~沙魚館~恐龍足跡~仲有......
玩~海盜船~滑浪飛船~仲有.......
亞羚玩左類似過山車既野~haha~`又玩左跳樓機~連miss亞sir都玩左~
haha~仲之都好玩la~今日~
嘩~又熱~熱死~飼到d野~同野食~勁貴囉~
連m記d野都貴過人~
唉~返到屋企之後勁累~塊面勁姐~又熱~
慘慘慘...............
THE END

|
|
ONLY LOVE*︰2005-07-14 10:39 AM *留喇* [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|

|
|
::〔[〔*''|放半日yaya﹍_"__*''::
-----------------------------♥ |
|
今日......遲到.......頂∼琴晚做作文∼做到4點先有得訓∼3篇作文∼
6點幾又要起身∼攪到遲到∼
返到去∼入左禮堂∼聽報告∼唉∼悶死∼
聽完f.1之後小息∼
之後到我地f.2∼攪笑d囉∼
『魚良』仲扮亞伯∼白痴∼
到我地班∼唉∼班男仔∼本身講落都冇嘜野∼
但威威唔知咩事∼唔識字既咁∼超白痴∼
胡仔仲大聲講∼『你講緊嘜丫』∼
之後威威仲攞住個『咪』講∼ 哎呀.你唔好嘈la∼ haha∼佢係第一個人咁講野既人∼
超勁囉∼到左放學∼比miss留係到改作文∼
煩 ∼之後改完∼就去練獅藝∼好玩喔∼
THE END

|
|
ONLY LOVE*︰2005-07-05 09:56 PM *留喇* [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 187 | 188 | 189 | 190 | 191 | 192 | 193 | 194 | 195 | 196 | ... | 207 | »
|
| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|