今天
我同一位好朋友傾計
原來佢同佢一個女友分左手
在這一刻
我腦子中一直在想一道問題
愛情到底是什麼?
愛情不是兩個人有緣份的證明嗎?
既然知道兩個人在一起後,會再分離,那麼一開始為什麼要在一起呢?
今日我上上下網
就聽到twims果首[朋友仔]
聽完之後有d想喊
因為呢首歌係我同d小學同學
唱o既最後一首歌(詳情唔講住)
令到我好掛住我d小學同學
真係想再同佢地玩
我今日在唔知邊度...
唔知幾點...
唔知做緊咩...
的情況下聽到個笑話
在書店
忽然阿珠眼睛一亮
看到一本書名叫「夢遺落在草原上」
唉呀不得了!
「夢遺」居然會落在地
真神奇!
趕緊叫阿花来看
阿花也興奮地打開来看仔细一看,
佢地才猛然見到目錄上寫
:「夢遺落在草原上。」阿珠大失所望,
很不高興的说:
将来我要出一本书叫「月经常挂在天上」