正在剪頭髮的小朋友 : "仲剪... 好樣衰呀!!"
在旁觀看的老豆 : "樣衰都唔係因為d頭髮~~"
正在剪頭髮的小朋友 : ".........."
最後小朋友氣得哭了...
走的時候大叫 : "聽日你同我請假呀!!!!"
下雨天了 怎麼辦?!
想打波先黎落雨... 唔通連個天都唔鍾意我?
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
打波打波!!.. 現在才學 會太晚嗎?"
4日假期... 我要和陽光玩遊戲~~
要沖黑沙嗎??""
===============================================
如果只是一直挑剔...請不要對我有任何要求..
我沒有那個動力去達成你的要求
說一句騙我的話也好... 我只是要一點甜頭而已~
就像幼稚園小朋友一樣 我只是要一粒"糖"...
拎住書入FREENET 原來感覺都不錯...
今晚FREENET見?!
我似高三嗎? 比高一更吹了= ="
少年不胡作妄為,大膽放肆,試問老年時哪來的題材話當年。
年輕人... 係時候要發神經一下啦!!!!!