哈哈,,,大家又黎倉仔日記la^^真係夠老友
 
 
 

 

?
pk654987321
暱稱: 倉x仔♂
性別: 男
國家: 香港
地區: 元朗區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
從今開始!好好的談戀愛...
嘩!
唉,,,
唉,,,太多煩惱了
好早,,,
文章分類
全部 (12)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 12
留言總數: 1
今日人氣: 0
累積人氣: 312
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed

 

2007 年 12 月 1 日  星期六   晴天


哈哈,,,今天....真係@o@睇內容la你 愉快 分類: 未分類

 12月1號唔記得朝早做過d-0-

正係記得,,,9點p           m,,,老地方等呀榮,,,

知後吹水吹到

吹個波,,,吹個大個囉...(術言,,,唔知你明唔明解@o@)

知後吹到4點幾am(0神)...

知後番屋企了-0-打機,,,打機,,,,打機,,,,

眼訓,,,都係時候訓了^^

發表時間:2007-12-03 12:25 AM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
 


 

2007 年 11 月 23 日  星期五   陰天


唉,,,...,,, 鬱悶 分類: 未分類

星期一要考試了=0=...要比d心機讀書                                                                                                              唉,,,今日可能係我同你最後一次見面,,,亦可能今天不見,,,以後都不會再見

其實日日臉帶笑容,,,其實心內負擔很重,.,.,.,

有時候有d野自己知便可,,,心知肚明-0-

想挽留這段感情,,,但是...不知可與否

如果可的話,,,我會不"識"一切黎挽回

如果否的話,,,只可怪自己唔識拍拖-0-"

誠諾:星期五前............................

可是,,,@o@自己行錯了一步的決擇

沒有係星期五前做到-0-""

沒有遵守誠諾-0-""

但是,,,那一句話@o@便知什么事,,,-0-"""

唉,,,順期自然擺了-0-

呢個月黎,,,真的很累...

但是為了你,,,更累都不是問題-p-

自知你的心而不在我方-0-

好了,,,有來有往,,,再見亦是朋友...(希望)

不過...唔知仲有冇得發展落去,,,

其望唔好太大-0-如果有的話,,,什么都就哂姖,,,"石"

哂姖@o@

 

 

 

 

發表時間:2007-11-23 03:51 AM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
 


 

2007 年 11 月 22 日  星期四   晴天


番學~等放學 愉快 分類: 未分類

今日...6點幾比呀媽嘈醒左...

知後刷牙洗臉食早餐番學

 

 

番到學校,,,miss蔡見到我就問我有冇帶校男-0-""

 

知後又比佢落左我1個名...

 

係wo,,,比左3蚊肥彪叫佢幫我買校章,,,                                                             放學前唔記得叫佢比我悿-0-"

發表時間:2007-11-22 03:35 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
 


 

2007 年 11 月 20 日  星期二   晴天


平淡的1日 不安 分類: 未分類

今日....沒有番到學-0-"

訓訓訓訓訓zZzZ...訓到點幾起身食野,,,

知後,,,燒雞打比我叫我幫佢搬床

知後我打多陣機,,,就換3去幫佢搬...

知後,,,濟田佢又黎埋一齊搬,,,^^

搬搬下,,不知不覺而經6點幾了-0-

知後我同燒雞講:燒雞,,,我番屋企嫁la

我番左去唔出黎嫁la,,,

知後佢話哦,,,

知後佢食完飯,,,又打比我叫我上去幫佢切番好張床

我彩佢都,,,講到明

番左去唔再出黎,,,佢條友真係唔識諗下人地

10點幾11點打黎叫我上去幫佢切番好張野,,,

唔洗番學咩-0-"講起把鬼火,,,

知後又仲要話埋比西梅知

我放佢飛機.....

佢都十on

我都冇答應過佢

話會幫佢切番好張床

我幫佢搬味算好囉,,,你話係唔係先-_-""

知後西梅都話la,,,

你係咪傻嫁,,,人地唔洗番學咩-0-

成日正係識得諗自己,,,又唔諗下人

發表時間:2007-11-22 03:17 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
 


 

2007 年 11 月 19 日  星期一   陰天


24日冇打過日記la@@ 分類: 未分類

哈哈,,,今日終於有時間打日記la^_^

係呢24日,,,當中發生了好多事,,,

邊記到呀-0-

衰在我個電腦個UsB壞左-0-

如果唔係一定出過部電話^^影低當中發生過的事情@O@

唉,,,就講下琴日的事@_@

琴日險些同我的老婆散了-0-

個一下子有一種很怪的感覺*_*

幸好,,,我和她都能認到口...不段地說話,,,而沒有說到要散該一些字眼^_^

知後,,,8點鍾便和她落去買煙@_____@買後我便去了搵燒雞...

 

 

我同燒雞和kimmy

去kFc食野.,.,.,.,

後番狗場,,,哈哈...見到樂文,,,,,,知後又同佢講左陣笑-0-

唉,,,,知後成點幾兩點先番屋企,,,

一番到屋企就換3訓左上張床到了,,,(個時3點幾4點)

 

今天六點幾起了身,,,好身苦><訓得個2個幾鍾

番到學校,,,肥運一入到黎就問我,,,

你冇帶校嬲呀?

@@冇呀,,,我都唔知要帶,,,

唉,,,知後到到小息,,,同志門佢又問我出唔出去打籃球,,,

知後我望兩望,..個籃球唔知比邊個囉左去,,,so又冇出去打籃球

同梁俊上網...睇下d"高手"-3-玩灣岸

@o@唔知點解,,,今日係咁同乾鮑有講有笑-0-......

哈哈,,,知後就等放學,,,,放學後,,吳倫佢地同我地一齊走,,,知後,,,彭杰又講佢...

個d流野故事-3-

今日勁乖^3^冇睇女,,,冇溝女,,,因為諗起老婆^p^

不過,,,要星期五先見得,,,真係有d庝苦                 

發表時間:2007-11-19 07:49 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]