| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|

2007 年 12 月 1 日 星期六  |
哈哈,,,今天....真係@o@睇內容la你  |
分類: 未分類 |
12月1號唔記得朝早做過d-0-
正係記得,,,9點p m,,,老地方等呀榮,,,
知後吹水吹到
吹個波,,,吹個大個囉...(術言,,,唔知你明唔明解@o@)
知後吹到4點幾am(0神)...
知後番屋企了-0-打機,,,打機,,,,打機,,,,
眼訓,,,都係時候訓了^^
|
|
|

2007 年 11 月 23 日 星期五  |
唉,,,...,,,  |
分類: 未分類 |
星期一要考試了=0=唉...要比d心機讀書 唉,,,今日可能係我同你最後一次見面,,,亦可能今天不見,,,以後都不會再見
其實日日臉帶笑容,,,其實心內負擔很重,.,.,.,
有時候有d野自己知便可,,,心知肚明-0-
想挽留這段感情,,,但是...不知可與否
如果可的話,,,我會不"識"一切黎挽回
如果否的話,,,只可怪自己唔識拍拖-0-"
誠諾:星期五前............................
可是,,,@o@自己行錯了一步的決擇
沒有係星期五前做到-0-""
沒有遵守誠諾-0-""
但是,,,那一句話@o@便知什么事,,,-0-"""
唉,,,順期自然擺了-0-
呢個月黎,,,真的很累...
但是為了你,,,更累都不是問題-p-
自知你的心而不在我方-0-
好了,,,有來有往,,,再見亦是朋友...(希望)
不過...唔知仲有冇得發展落去,,,
其望唔好太大-0-如果有的話,,,什么都就哂姖,,,"石"
哂姖@o@
|
|
|

2007 年 11 月 22 日 星期四  |
番學~等放學  |
分類: 未分類 |
今日...6點幾比呀媽嘈醒左...
知後刷牙洗臉食早餐番學
番到學校,,,miss蔡見到我就問我有冇帶校男-0-""
知後又比佢落左我1個名...
係wo,,,比左3蚊肥彪叫佢幫我買校章,,, 放學前唔記得叫佢比我悿-0-"凸凸凸凸凸凸凸 |
|
|

2007 年 11 月 20 日 星期二  |
平淡的1日  |
分類: 未分類 |
今日....沒有番到學-0-"
訓訓訓訓訓zZzZ...訓到點幾起身食野,,,
知後,,,燒雞打比我叫我幫佢搬床
知後我打多陣機,,,就換3去幫佢搬...
知後,,,濟田佢又黎埋一齊搬,,,^^
搬搬下,,不知不覺而經6點幾了-0-
知後我同燒雞講:燒雞,,,我番屋企嫁la
我番左去唔出黎嫁la,,,
知後佢話哦,,,
知後佢食完飯,,,又打比我叫我上去幫佢切番好張床
我彩佢都戇尻,,,講到明
番左去唔再出黎,,,佢條友真係唔識諗下人地
10點幾11點打黎叫我上去幫佢切番好張野,,,
唔洗番學咩-0-"講起把鬼火,,,
知後又仲要話埋比西梅知
我放佢飛機.....
佢都十on
我都冇答應過佢
話會幫佢切番好張床
我幫佢搬味算好囉,,,你話係唔係先-_-""
知後西梅都話la,,,
你係咪傻嫁,,,人地唔洗番學咩-0-
成日正係識得諗自己,,,又唔諗下人 |
|
|

2007 年 11 月 19 日 星期一  |
| 24日冇打過日記la@@ |
分類: 未分類 |
哈哈,,,今日終於有時間打日記la^_^
係呢24日,,,當中發生了好多事,,,
邊記到呀-0-
衰在我個電腦個UsB壞左-0-
如果唔係一定出過部電話^^影低當中發生過的事情@O@
唉,,,就講下琴日的事@_@
琴日險些同我的老婆散了-0-
個一下子有一種很怪的感覺*_*
幸好,,,我和她都能認到口...不段地說話,,,而沒有說到要散該一些字眼^_^
知後,,,8點鍾便和她落去買煙@_____@買後我便去了搵燒雞...
我同燒雞和kimmy
去kFc食野.,.,.,.,
後番狗場,,,哈哈...見到樂文,,,,,,知後又同佢講左陣笑-0-
唉,,,,知後成點幾兩點先番屋企,,,
一番到屋企就換3訓 左上張床到了,,,(個時3點幾4點)
今天六點幾起了身,,,好身苦><訓得個2個幾鍾
番到學校,,,肥運一入到黎就問我,,,
你冇帶校嬲呀?
@@冇呀 ,,,我都唔知要帶,,,
唉,,,知後到到小息,,,同志門佢又問我出唔出去打籃球,,,
知後我望兩望,..個籃球唔知比邊個囉左去,,,so又冇出去打籃球
同梁俊上網...睇下d"高手" -3-玩灣岸
@o@唔知點解,,,今日係咁同乾鮑有講有笑-0-......
哈哈,,,知後就等放學,,,,放學後,,吳倫佢地同我地一齊走,,,知後,,,彭杰又講佢...
個d流野故事-3-
今日勁乖 ^3^冇睇女,,,冇溝女,,,因為諗起老婆 ^p^
不過,,,要星期五先見得,,,真係有d庝苦 |
|
|
|