| «‹ October 2015 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | | | | 1 | 2 | 3 | | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 |
|
2007 年 5 月 29 日 星期二  | |
冇番學..*v*  |
今日 8點4 先起身-___-" 所以冇番學xd" 11點幾 搭車出德福...><
又打機了./\.玩 馬機... 呵=] 勁win >v<" ...玩到6點幾..去食豬排面..><
打俾老婆..佢牙婆聽...-3- 佢唔系到wo/...\ 食完.. 番龜
老婆..我愛你>333<
|
| 刊登時間︰2007-05-29 08:14 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2007 年 5 月 28 日 星期一  | |
星期一 *3*  |
今日星期一-___-"" 7點45先起身0V0"' 落到樓下-___-" 泥左 5 嫁小巴... 我凸-__-" 嫁嫁都冇位-__-
點知..番到學校 遲到-___-" 又要留堂= =""
直到 最尾個堂-___-,,"我又同周SIR 講...幫我同梁SIR-__- 聽日先去.. 呵呵=] 第2次喇...><"
番到屋企...""訓左陣-__- 之後牙媽叫我去 德福 拿野... 正-3-可以去埋機鋪 >333<"
打到 9點 番屋企...><" 一路同 老婆 傾電電..XD"
完...
老婆>3333< 我愛你也...>V<" 老公豬 上"" |
| 刊登時間︰2007-05-28 10:05 PM [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | ... | 42 | »
|