明明有帶A簿都話冇帶-_- 強逼牙ben留我堂=_= 4,5 堂-.- 聽講座 同舊年1樣=.= 發現左好多 好多野 係我以前唔知的 lunch 圖書館 聽到魚魚講佢d野.. 心酸 喉嚨好似有d野kick住!? 放學 比king kong跟尾 !!? 聽日 又冇圖傳工具-_____________- 仲有.. 去又1城買野-0- 希望仲記得點行=.= 逐漸梳遠 佢地摟埋1舊關我咩事? 沒對話? 點解要覺得唔開心=_= 1切過眼雲煙 我同佢冇關係的