返學.朝早細咩打黎陪佢等車
來遲了. 架車走左
返到學校. on9系.黑lun到痺
比成班dm逐個逐個罵.
仲寫大紙. 扣3分. 通知家長
家政.乜9都冇帶. 淨拎果6個餅落2A
食左2個.諗住比其他人的.
卻比班暴龍搶哂. 算-_-是旦
扯姣婷hair時.. 差d成個攬住左佢=_=
big報. 班女貼哂d咩 hello kitty . keroro 果d戀野
講左句. 貼埋美少女戰士丫笨.
fucking即話.好wo.聽日貼埋超人迪加. 冇撚野牙?
2A米變女仔房 ?!
ENG. 條系樣屈9我地.水房米同佢嘈囉.
又扮哂蟹.走去dm搵牙ben.搵唔到
米叫張翠珊囉. dm大撚哂牙!
算.我再忍. 到放學
牙媽叫我上去佢office認真傾d野
我上. 但係越講越扯火. 我頂住.再忍
睇諒佢生我出黎的.
佢根本就唔知我個心係點諗
同埋.我留班唔多唔小都係因為佢地
ok.佢唔明.我米話唔講囉.乜9我都錯哂
又唔知發乜9癲. 我唔理佢.返屋企
開著部機. 又上唔到網. 唯有用秘技開返去打d篇blog
電話響. 打黎同我講sor. 有用嗎?
我同社工傾果陣.喊啦? 冇用
唔需要人可憐.
同情.關心.體諒? 可笑
乜世上仲有d咁既野?
你話比次機會重新黎過丫痳.
比囉. 好牙. 睇下你點
但係d個係. 我最後既1個 .murky warning
|