今日悶到想死咧''..
今日本來唔想番架''..
唔知點解又想番喎-3-''番左''
今日尾2個堂講番閱讀比賽個d野''..
我地選左天水圍12師奶黎做閱讀比賽''..
我地做反串喎''
班女仔要我地d男仔扮女仔-33-''
咁就比老師叫左去扮女仔咧''.唉''
今日牙mo黎左接longlong家姐個d放學''.
牙哥仲叫我去牙mo到tim
個時落緊雨-0-''
唔知點解唔想去''..
咁就同嘉儀家姐''..一齊走lo..
好快就番左屋企lu..
唔知有咩做lo..
唉''.好後悔冇去見牙mo咧..-3-''
好野咧''..戶外學習日快到咧''
p.s. sor牙mo冇黎到搵你''.. |