早知今日吾番學啦.. 哂時間-_-v
因為今朝頭痛.. 所以番遲左.__.
9點先番到學校` 10;30果陣..
書記姐姐就捉左我去量體溫..
結果發現發燒..y0yo''
琴日又冇番學.3.' 大把功課等緊我的來臨呢>_<
講番電話.3. 都系用番人仔台算了^__<
講起電腦.3. 呀媽話買過部主機比我.__. 吾知佢系咪講大話呢-,-'
>_< 點都好.. 總之我乜都想要..
主機`電話`點點`manymany*v*
我 要 轉 3 丫 .\/.'
新世界好仆街-,-' 勁o ._.'
借3000$ 黎.. 買手機+買點丫喂.
(( 邊個借黎我下世還番5$ 比你 .. y0yo =]]
今日病左丫.. 冇番到學..
嘻.. 佢地系到上緊堂@_@
我系到上電腦堂.. 太正了.. y0yo!!
番學好辛苦丫!!*
辛苦到吾想上網.. 吾想做功課.. 等等 -/\-'
yoy0 =]] 中秋想玩通頂丫..
不過呀媽一定吾比啦~ 算 -33-
小美又肥左啦 /_\ 真可憐..
唉.. 琴日手機有100$ =]]
今日得番20咋 -,-' 囧囧
我 要 轉 新 世 界 .\_/.
(( 邊個借3000$ -,- 想買手機._.