呢排日日放學嘅活動唔係打機,就係打機,好悶<笑=u=>
好多謝檸樂呢兩日借間屋黎打機,要多謝埋檸樂尋日借個廚房俾我整@$#&!
下次又會喺邊個屋企打呢?
我?琪?檸樂?定係其他人屋企呢?
"呢個,係一個[謎]!"<耍帥= =">
如果...爸爸不固執,我就不會出現在這世上
但是...
如果...我沒有出現在這世上,爸媽不會像現時般傷心
如果...我沒有出現在這世上,我就不用為那些事憂心
如果...我沒有出現在這世上,可能我會比任何人都更開心
我發現,原來冇一個誓言可以直至永遠
我已經見過太多,所以我不想再看到那些"誓言"再出現在我身邊
原來我看見的一切,都只是幻覺
我根本不需要去理會,因為我做甚麼都只會是多餘...
想幫他們,但會令自己傷得比他們重,那值得嗎?