| «‹ March 2015 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | | 29 | 30 | 31 | |
|
2008 年 1 月 4 日 星期五  |
呵呵呵~~  |
分類: 未分類 |
今日返左學的第3日
亦都係考試的第一日\3/
不過都好可以早放~~呵呵呵
今日考中作喎...唔洗溫書幾好呀><
都唔知陳琪做咩...
唔理佢啦\3/...佢自己嬲...
唔知咩事...當咩事都唔知..........
放左同家姐佢地去左食野...食完去左行
返到屋企諗住同家姐令部腦去整...唔知咩事冇整 = =''
|
| 發表時間:2008-01-06 01:18 AM [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
|
rE ; FucK ` 頂l0r .. 你過尼頂佢拉 ` 仲吾快d !? ` 你系邊位ah ?! 你話吹就吹 .. ! 又會隨時ga .. 甘依家你去搵佢l0r ! 乜lun野天華女ah ! 玩乜lun野ah玩 .. ` 佢D相好令 .. 吾通你d相令ah ! 挑 .. 我呸 ` 你米搵人CHECK下l0r .. ! 暗瘡怪就吾要喇 .. 岩你多d ` 你話叫佢家姐就叫ah ` 你尼F.2搵我地l0r !
|
|
|
你收lun皮啦.. 好lun勁呀.... 我真系唔知你系邊9個囉... 唔好lun煩9住晒啦... 你個8婆... 唔好系到留cm呀..唔該... 留到臭晒啦...
|
|
|
FUCK U 於 2008-02-02 02:11 PM 發表:
頂你個肺!我會淆你呀! 你咁勁!吹雞啦我知你邊個! 隨時都可以搵到你啦! 天華女!我依家擺明玩你啦` 你D相好令喎.你吾知咩叫令牙" 甘我就可以話比你知你呢D叫[樣衰] 我要搵人CHECK一定CHECK到.,., 仲有暗瘡怪贈送喎..叫你家姐係F.3搵我牙//
|
|
|
rE ; FucK Y0U ` 你好lun靚ah ?! 柒頭 ! 收皮拉 ` 又吾lun識你 ' 你又知佢柒ga ! 戇鳩得你甘 ! 系靚ga p0st你d相上尼拉 ` 粉皮 ! 都話吾識就彈開d ` 你個腦好lun大 ` 個頭都好lun大 ! 可lun惜頭大冇腦 .. 腦大生草 ! 食鳩食拉 ' 邊個叫你入咖 ! 邊個甘得閒抄你ah ! ` 彈拉 ! 你先白痴ah ' 3吾識7 .. 入尼串人 ` 仲要要話人柒 ` 洗吾洗我帶你去睇獸醫ah ?! d0g d0r ` =}
|
|
|
d人好仆街囉..... 亂入人地個BLOG.... 唉~算啦.... 我唔會怪d人低常識嫁.... 咩系屎都唔知..... 哩d人唔死冇用啦..... 上40樓跳樓啦.... 屌人唔該番屋企啦..... 哩到收錢嫁...... 10000000000蚊一分鐘喎.....
|
|
|
收皮啦...唔識你喎.... 做咩入嚟呀....!! 咩fuck呀... 邊個呀...!! 死開呀....!! 你都幾仆街喎.... 唔識你就入嚟....!! 系屌人就唔好嚟啦... 冇人比你屌呀..... 你有冇常識嫁.... 屎唔系食嫁.... 你咁中意食.... 自己食囉...唔左你啦...!!
|
|
|
FUCK U 於 2008-01-19 06:33 PM 發表:
我都唔識你架!! 見你咁樣衰咪留下cmcm! "邊個會想博打家"個個咪係你囉 你咁[白痴]..梗係打埋d[白痴]野啦! 我睇唔明都係怪你姐~ 唔好抄我啦!!算我唔怪你! 鬼叫你腦細..諗野唔多咩!
|
網主回覆
我唔知咩野叫做令囉
PO你張相出黎睇下
唔識我又係我個BLOG留CM
家係你個腦大得濟呀
諗啲野[特別]啲呀
話我抄你...唔好講笑啦
爛get IQ題當金句
個個人都識啦
細腦啲人至少個腦都唔會生係屎忽啦!!!
Posted at 2008-01-19 07:04 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
系w0r ` 你系邊個ah ?! ` 識你咖 ! 白痴 ' 你點知佢姣ah ?! 人講乜你就信乜 ! 乜lun野FucK Y0U ah ?! 識鳩你 .. ` 講多次 ; 吾識彈lun開d ! 留咩言ah你 ` ` 3 lun 9 吾 識 7 ! _ ' 邊個話要你留ah ?! 做咩入尼ah ?! 下 `
|
|
|
佢系邊個呀?? 叫佢食啦..... on9嫁....?? 咩fuck you呀...?? 邊個呀...唔識你喎...做咩嚟呀... 死開啦....
|
|