lOVE乂﹏婷
愛''是永恆嗎?!
你''有珍惜嗎?!
還''是只有我一個的愛?!
愛''沒有永恆的愛...
你''從來沒有珍惜過我...
pkting
暱稱: 乂﹏婷
性別: 女
國家: 香港
地區: 元朗區
« March 2015 »
SMTWTFS
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031
最新文章
食屎的一天
今日好賤呀...
生日快樂TO ME
呵呵呵~~去左唱kk呀
死肥仔....
文章分類
全部 (43)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 43
留言總數: 114
今日人氣: 0
累積人氣: 1037
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2008 年 1 月 4 日  星期五   晴天


呵呵呵~~ 愉快 分類: 未分類

 今日返左學的第3日

亦都係考試的第一日\3/

不過都好可以早放~~呵呵呵

今日考中作喎...唔洗溫書幾好呀><

都唔知陳琪做咩...

唔理佢啦\3/...佢自己嬲...

唔知咩事...當咩事都唔知..........

放左同家姐佢地去左食野...食完去左行

返到屋企諗住同家姐令部腦去整...唔知咩事冇整= =''

 

發表時間:2008-01-06 01:18 AM  [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]  





訪客留言 (返回 pkting 的日誌)


kakayan112 於 2008-02-03 09:32 PM 發表:
rE ; FucK `
頂l0r .. 你過尼頂佢拉 ` 仲吾快d !? `
你系邊位ah ?! 你話吹就吹 .. !
又會隨時ga .. 甘依家你去搵佢l0r !
乜lun野天華女ah ! 玩乜lun野ah玩 .. `
佢D相好令 .. 吾通你d相令ah !
挑 .. 我呸 `
你米搵人CHECK下l0r .. !
暗瘡怪就吾要喇 .. 岩你多d `
你話叫佢家姐就叫ah `
你尼F.2搵我地l0r !
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



kittylovefd 於 2008-02-03 07:05 PM 發表:
你收lun皮啦..
好lun勁呀....
我真系唔知你系邊9個囉...
唔好lun煩9住晒啦...
你個8婆...
唔好系到留cm呀..唔該...
留到臭晒啦...
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



FUCK U 於 2008-02-02 02:11 PM 發表:
頂你個肺!我會淆你呀!
你咁勁!吹雞啦我知你邊個!
隨時都可以搵到你啦!
天華女!我依家擺明玩你啦`
你D相好令喎.你吾知咩叫令牙"
甘我就可以話比你知你呢D叫[樣衰]
我要搵人CHECK一定CHECK到.,.,
仲有暗瘡怪贈送喎..叫你家姐係F.3搵我牙//
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



kakayan112 於 2008-01-19 07:27 PM 發表:
我下面個個第10行 ` 第3粒字系屎 `
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



kakayan112 於 2008-01-19 07:25 PM 發表:
rE ; FucK Y0U `
你好lun靚ah ?! 柒頭 !
收皮拉 ` 又吾lun識你 '
你又知佢柒ga !
戇鳩得你甘 !
系靚ga p0st你d相上尼拉 ` 粉皮 !
都話吾識就彈開d `
你個腦好lun大 ` 個頭都好lun大 !
可lun惜頭大冇腦 .. 腦大生草 !
食鳩食拉 ' 邊個叫你入咖 !
邊個甘得閒抄你ah ! `
彈拉 ! 你先白痴ah '
3吾識7 .. 入尼串人 `
仲要要話人柒 `
洗吾洗我帶你去睇獸醫ah ?! d0g d0r ` =}
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



kittylovefd 於 2008-01-19 07:15 PM 發表:
d人好仆街囉.....
亂入人地個BLOG....
唉~算啦....
我唔會怪d人低常識嫁....
咩系屎都唔知.....
哩d人唔死冇用啦.....
上40樓跳樓啦....
屌人唔該番屋企啦.....
哩到收錢嫁......
10000000000蚊一分鐘喎.....
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



kittylovefd 於 2008-01-19 07:04 PM 發表:
收皮啦...唔識你喎....
做咩入嚟呀....!!
咩fuck呀...
邊個呀...!!
死開呀....!!
你都幾仆街喎....
唔識你就入嚟....!!
系屌人就唔好嚟啦...
冇人比你屌呀.....
你有冇常識嫁....
屎唔系食嫁....
你咁中意食....
自己食囉...唔左你啦...!!
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



FUCK U 於 2008-01-19 06:33 PM 發表:
我都唔識你架!!
見你咁樣衰咪留下cmcm!
"邊個會想博打家"個個咪係你囉
你咁[白痴]..梗係打埋d[白痴]野啦!
我睇唔明都係怪你姐~
唔好抄我啦!!算我唔怪你!
鬼叫你腦細..諗野唔多咩!
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

我唔知咩野叫做令囉
PO你張相出黎睇下
唔識我又係我個BLOG留CM
家係你個腦大得濟呀
諗啲野[特別]啲呀
話我抄你...唔好講笑啦
爛get IQ題當金句
個個人都識啦
細腦啲人至少個腦都唔會生係屎忽啦!!!
  
Posted at 2008-01-19 07:04 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



kakayan112 於 2008-01-18 08:13 PM 發表:
系w0r ` 你系邊個ah ?! `
識你咖 ! 白痴 '
你點知佢姣ah ?!
人講乜你就信乜 !
乜lun野FucK Y0U ah ?!
識鳩你 .. `
講多次 ; 吾識彈lun開d !
留咩言ah你 `
` 3 lun 9 吾 識 7 ! _ '
邊個話要你留ah ?!
做咩入尼ah ?! 下 `
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



kittylovefd 於 2008-01-18 07:10 PM 發表:
佢系邊個呀??
叫佢食啦.....
on9嫁....??
咩fuck you呀...??
邊個呀...唔識你喎...做咩嚟呀...
死開啦....
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]


1 | 2 | »
訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]