| «‹ November 2020 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | | 29 | 30 | |
|
2009 年 7 月 26 日 星期日  |
食  |
分類: 未分類 |
今日本身林住去坦州,
但係我阿媽上到去哥時話冇電供應,
之後同老豆去揼骨,
由4點幾揼到7點,幫我老豆揼個阿姐姣到出汁,
我都廢鬼事同佢講野
之後番屋企,阿媽煮大餐,
有飽魚,蝦,蟹,雞,好正,食到我好飽,

之後9點幾10點,係屋企整蛋糕,
阿Ta上左黎,整得OK,跟住5點幾就走左LA
  
|
|
|
好似好好食咁..^^ 教我..HAHA COMMENT 路過'
|
網主回覆
THANKS^^ Posted at 2009-07-30 02:06 AM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
stweey 於 2009-07-29 06:50 PM 發表:
好多野食呀~*v*~
|
網主回覆
係呀^^ Posted at 2009-07-30 02:06 AM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
OK LA 不過我想踩單車 Posted at 2009-07-29 05:44 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
你係咪食??我仲有1件 Posted at 2009-07-29 01:00 AM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
tylove 於 2009-07-28 03:43 AM 發表:
話...好多野食呀>3響部腦都聞到香味la~@333@
|
網主回覆
你自己煮咪有得食LO Posted at 2009-07-28 07:05 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
你過黎食LA Posted at 2009-07-28 01:20 AM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
同我FAMILY去WO
我仲有蛋糕,你係咪要食呀?? Posted at 2009-07-27 05:12 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
^^,食到好飽 Posted at 2009-07-27 05:11 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|