| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2009 年 7 月 30 日 星期四  |
又失敗  |
分類: 未分類 |
尋日林住再整多次個蛋糕,點知失敗左,
整左出黎成個雞蛋仔咁,
之後我地懷疑係D蛋5新鮮,
之後5艷2去左買過D蛋再整,點知都係失敗,
所以今日我要再整過,
整到得為止,
啍,我今次1定得GA
7個鈡後,結果我都係冇整到,
只好留番聽日整LA
|
網主回覆
THANKS^^ Posted at 2009-08-03 03:25 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
THANKS^^ Posted at 2009-08-03 03:25 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
已經食哂LU Posted at 2009-08-03 03:24 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
[ 網主留給俏俏話的回覆 ]Posted at 2009-08-02 12:12 AM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
stweey 於 2009-08-01 02:56 PM 發表:
- COMMENT:)
|
網主回覆
THANKS SO MUCH^^
青 Posted at 2009-08-02 12:11 AM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
最衰GE係我連續2次都係得雞蛋仔  Posted at 2009-08-02 12:11 AM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
我知你冇笑^^ Posted at 2009-07-31 09:54 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
ImSita 於 2009-07-31 03:56 AM 發表:
ha,下次我同你再整lo, 一定得ge!
|
網主回覆
好呀^^ Posted at 2009-07-31 09:54 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
我都冇整 Posted at 2009-07-31 01:24 AM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
最後都係冇整到,因為5得閒 Posted at 2009-07-31 01:20 AM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|